Doprava a platba, Elegantní dámské prádlo

Pradlo-glamour.cz

Doprava a platba

  Doprava a prodej rezervovaného zboží

 

Česká pošta - Dobírka

Dobírka je služba, kterou provozuje Česká pošta. Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na Vaší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout (zásilka je uložena 7 dní, poté se vrací zpět). Obvykle je zásilka doručena za 24 hodin po podání. O víkendu a svátcích pošta zásilky nedoručuje.

• Při objednávkách do 5.000 Kč bez DPH je poštovné 100 Kč s DPH. Pojištění v ceně.
• Při objednávkách nad 5.000 Kč bez DPH doprava zdarma. Pojištění v ceně.

Slovensko a státy EU- doprava a platba

Do zahraničí odesíláme pouze za předpokladu platby předem na č.ú.2100133256/ 8330 (účet ve slovenské bance.

Poštovné činí 150,-Kč

 

Termín expedice zboží

Do 24 hodin v pracovní dny je odeslán e-mail o předpokládané době dodání zboží na Vaši elektronickou adresu zadanou v registračním formuláři. Termín expedice zboží, pokud není skladem, se pohybuje v rozmezí 7 - 21 dní. Pokud zboží skladem je, expedujeme ho do 48 hodin. Zboží expedujeme v pracovní dny do 10 hod.

Platba za zboží

- dobírkou

Převzetí dodávky

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nepřevezme a reklamuje zásilku přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Nemá-li zboží k okamžiku jeho převzetí jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím deklarované, či na základě reklamy očekávané, minimálně však vlastnosti a jakost obvyklé, jedná se patrně o rozpor s kupní smlouvou a spotřebitel je oprávněn zboží v souladu s ustanovením § 616 občanského zákoníku reklamovat. Jedná-li se o rozpor s kupní smlouvou, je spotřebitel zejména oprávněn požadovat opravu nebo výměnu věci, pokud by to nebylo možné, pak slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. Toto však neplatí v případě, kdy spotřebitel o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo si jej sám způsobil.